Igaz vagy hamis? - egy brüsszeli hiperrealista kiállítás képei

Ez az óriási csecsemő a kiállítás egyik leglátványosabb alkotása. A gyermek néhány perccel a születés után látható, a köldökzsinórt éppen csak elvágták.
(Ron Mueck alkotása)

Az előtérben látható három kislány valódi, a fal mellett ülő a szobor. Ha távolabbról nézzük, akkor ez egyáltalán nem egyértelmű.
(Particia Piccinini: A gondoskodó)

Távolról minden rendben van ezzel a kislánnyal. Közelről azonban látjuk, hogy a testét mindenhol sötét szőr borítja, az ölében pedig egy gnóm testet ringat.
(Particia Piccinini: A gondoskodó)

A férfi éppen áttöri a betont, arcán látható az élet minden fájdalma. 
(Zarko Basheski: Átlagember)

A falból fejünk fölé magasodó, kinyújott kezeket látva nehéz nem a nácizmusra gondolni, pedig másra utal a mű címe.
(Maurizio Cattelan: Angyali üdvözlet)

A középső alak nem igazi, a két szélső pedig egyszerű látogató. A valóságosnál kicsit alacsonyabb idős nő egy szintén kisebb babát tart a kezében.
(Sam Jinks: Nő és gyermek)

Érdemes ezt a lebegő alakot körbejárni, minden egyes részlete valóságosnak hat, még a pólója is, amely a földet súrolja.
(Tony Matelli: Josh)

Andy Warhol egy óriási fejként néz a látogatóra, érdekes módon, minden szögből szembenézhetünk vele.
(Kazu Hiro szobra)

A válasz látszólag egyszerű, de az alábbi alkotásokat látva, mégis nehéz elsőre rávágni mindegyikre, hogy hamis lenne.