Akadálymentes mód

A legfrissebb hírek

„Kocsmai verekedős” stílusgyakorlat az EP-ben; itthon 36 órát várhatunk a vonatra kerekesszékkel


Orbán Viktor az EP strasbourgi plenáris ülésén 2024. október 9-én
Orbán Viktor az EP strasbourgi plenáris ülésén 2024. október 9-én

Orbán Viktor szerint az Európai Bizottság és az Európai Néppárt vezetője meg akarja buktatni a kormányt; a Néppárt mindenesetre nyíltan célkeresztbe vette a magyar kormányfőt brüsszeli tudósítónk szerint. A vasútállomások és a vonatok jó része még ma sem akadálymentes, ha valaki kerekesszékkel szeretne utazni, 36 órával korábban jeleznie kell a MÁV-nak, ami az érintettek szerint minden, csak nem akadálymentesítés. A hét legnépszerűbb közösségimédia-tartalmaiból válogattunk.

A magyar kormányfő szerint vérgőzös állapotok uralkodtak a szerdai vitán az EP-ben, attól tartott, hogy „ha továbbra is úriembereskedünk, akkor baleknak fognak gondolni”, majd arról beszélt, hogy elővette minden tudását, és megvédte Magyarországot.

A diplomatikus és tartalmas válasz helyett a magyar kormányfő egy kocsmai verekedő stílusára váltott Strasbourgban a kritikák után. A történteket még nem dolgozhatta fel, ezért gyárt összeesküvés-elméletet arról, hogy az EP a magyar kormány megbuktatására készül – mondja Szent-Iványi István külpolitikai elemző.

A magyar kormányfő a néppárti koalíció célkeresztjébe került brüsszeli tudósítónk szerint:

Közzétettük a több mint egyórás, vágatlan videónkat, amelyben először nyilatkoztak a Hamász egy évvel ezelőtti terrortámadásának magyar túlélői az átélt borzalmakról:

Videóban számoltunk be arról, hogy civilek tiltakoztak, mert a kerekesszékeseknek 36 órával a vonatra szállás előtt kell jelezniük utazási szándékukat a MÁV-nak, miközben a vasútállomások nagy része még ma sem akadálymentes.

Kerekesszékkel a vonaton: másfél nappal korábban kell kérni a rámpát
please wait

Jelenleg nincs elérhető tartalom

0:00 0:03:25 0:00

Az Orbán-kormány úgy vett fel egymilliárd eurós gigahitelt Kínától, hogy a részleteit – elmondásuk szerint – a kínai bankok kérésére titkosították, de a bíróság kimondta: ki kell adni a szerződés részleteit:

Csak az M1-es autópályán több mint nyolcvanmilliárd forint útdíjat fizettek a teherautók tavaly – írta meg a Telex. Ahogy arról korábban a Szabad Európa is beszámolt, Mészárosék konzorciuma mindent megtett annak érdekében, hogy ne kelljen nyilvánosságra hoznia, mennyit keres az autópálya-üzleten. A kormány sem szerette volna, de szerkesztőségünk megnyerte az adatigénylési pert első-, másod- és harmadfokon is. Kiderült, hogy alsó hangon 15-17 ezer milliárd forint folyhat be az adófizetőktől Mészárosék autópályás cégéhez.

Oroszországban veszélyes a háború ellen tiltakozni, de van, aki mégis megteszi. Képgalériában mutattuk be a közösségi médiát meghódító háborúellenes, országszerte megjelentő törpeszobrokat.

Négy éve indult újra a Szabad Európa multimédiás weboldalként Magyarországon. Csatlakozzon csaknem 165 ezer követőnkhöz a Facebookon, négyezer követőnkhöz az Instagramon és ötvenezer feliratkozónkhoz a YouTube-on!

  • 16x9 Image

    Aponyi Noémi

    Aponyi Noémi a Népszabadság Magazin külsős munkatársaként kezdte pályáját, később a Kortárs Online-on, az Irodalmi Jelenben és a Drótban lehetett az írásait olvasni. A Szabad Európa előtt az Érd Médiacentrum újságírója, szerkesztője és rádiós műsorvezetője volt. 

XS
SM
MD
LG